#I LOVE FIXI ♥




Assalamualaikum ♥

Fixi . Kenal atau tidak novel novel keluaran Fixi ? Aku memang dari azali tak de nafsu untuk baca novel , sebab tulisan kecik plus takde gambar , ohmaii memang bosan sangat ditambah pulak jalan cerita dan penulisan ayat yang sangat metafora . I ni tak sasterawan sangat , muehehe :p

So , buat pertama kalinya aku suka novel adalah bila aku pergi MPH dekat Mahkota Parade , dengan berbekalkan baucer buku 1 Malaysia , aku carilah buku , yelah baucer diberi untuk buku kan ? Tapi rasanya bukan untuk novel . Ihik ihik . Sekali sekala apa salahnya :p Aku suka sangat sangat buku keluaran Fixi sebab ayat dia semua sempoi habis wa cakap sama lu ! Sesuailah untuk ramaja remaja yang tak berapa sasterawan macam aku ni . HAHA !  Buku Kategori fiksyen . Yeahh ! So apa apa hal , korang klik je http://fixi.com.my/

By Adib Zaini 

Okay tengok kulit buku pun dah gempak kan ? Lepas ni , Zombijaya akan jadi filem . So kau rasa aku nak lepaskan peluang untuk tidak menonton ke ? HAHA . Tak sabarnya ! tak sabar ! Zizan yang hidung mancung tu jadi watak utama ! OMG OMG ! *mancung terus . wahaha !

Okay satu lagi buku yang berada dalam bilik aku , okay actually aku ada dua je buku Fixi . Sedih ? Aku lagi sedih . Haha sebab aku tak rajin nak kumpul duit beli novel . Harga dia dalam 19++ or 20++ je . Harga mampu beli , tapi aku tak mampu beli selalu . Ehh meleweh leweh dahhhh . . -_-

By Raja Faisal

"INVASI" , harus baca supaya hidup penuh dengan kejutan . Haha giteww khonn ~ "INVASI" ni mengisahkan tentang serangan "Alien" kat bumi . So , macam hal lah terjadi . Konflik , masa silam , perubahan seorang kaki perempuan dan macam macam lagi . Okay dan sekarang aku still lagi baca "JERAT" , aku pinjam dari classmate aku . Dia yang memperkenalkan aku kepada Fixi . Wahaha . Thanks MINT ! ;)

By Dayang Noor
"JERAT" ni pulak , setakat yang aku baca , dia tentang pembunuhan kejam . So tak sabar nak habiskann ! Hehe .

12 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

dulu tak pernah tahu pun pasal kewujudan buku ni , tapi sebab kawan promote , dan selepas baca sperma cinta , terus terjatuh cinta dgn fixi :)

keli menari said...

penah baca tajuk , tp isi belom

Teena Tna said...

Menarik la cover page dia. Buku ni macam ke arah sains ke?

Eila said...

FiXi ni company baru punya ke?
tak pernah dengar pun

Nurul Syawani said...

minat thriller ye ? sama la kite >.<

nuha ahmad said...

wah nice sharing ni. boleh la try baca keluaran fixi pulak hehe

Ika Halim said...

@NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI kann , jatuh cinta habis dengan fixi tau tau :)

Ika Halim said...

@keli menari cepat baca isi ! :)

Ika Halim said...

@Teena Tna its thriller . rare lah dari novel2 lain :) try le

Ika Halim said...

@Eila
yups , baru .

Ika Halim said...

@Nurul Syawani jyeahhh ! minat sgt woo

Ika Halim said...

@nuha ahmad wajib try ! :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger