#Bila nak buka sekolah

Assalamualaikum ♥


The day after tomorrow , last sem . Syukur Alhamdulillah masih dipanjangkan umur , harap harap boleh habiskan form six dengan result yang okay . Nak kata gempak tu , haishh susah lah sebab aku ni kurang pandai . tskk (T_T) Jadi apa pun result , aku terima dengan hati terbuka seluas-luasnya . Hah giteww kau jah ! *ayat pasrah habis Kalau result macam tahi , kita repeat lah dengan hati yang terbuka juga . Terpaksalah untuk masa depan yang lebih GAHH ! Jyeahh ! 

Anak dara belajar tinggi-tinggi akhirnya masuk dapur jugak. Tapi education tu yang akan membezakan dapur dia besar mana. " 

Setelah aku baca , tatap , teliti , belek sampai muntah quotes diatas . Aku rasa "haa ! At least takde lah sia sia kalau aku belajar tinggi tinggi ! Hahahahahahahaha !" Gelak macam abang misai panjang siap ada lentik kat hujung . So , korang korang semua jangan lah putus asa , belajar lah selagi mana yang boleh . Ilmu tu kutip lah sebanyak mana . Masuk dapur pun , at least korang punya dapur ala ala kitchen Masterchef giteww khonn . Ini contoh , jangan lah korang asyik fikir pasal dapur . HAHA -_-

Aku bagi nasihat tapi akedemik aku pun macam hampir kelemasan . Teruk teruk . Btw , esok mesti ramai budak budak ni buat homework last minute . Haha rilek , kakak kau ni macam tu jugak . Cuma esok tak tertonggeng tergolek sangat nak buat homework sebab hari Isnin naik sem 3 , lalalala ~ 

Jangan lah selalu tangguh kerja okay (^_^)

Terima kasih kerana sudi baca entry , kalau sudi baca lagi entry seterusnya ! Ehek ehek :)

Love,
Ika Halim

2 comments:

Teena Tna said...

Selamat kembali ke sekolah! Insya Allah doa + usaha + tawakal. Ada lah hasilnya nanti. Semoga berjaya !!

Ika Halim said...

@Teena Tna

Thanks teena , u too :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger