Esok MUET speaking test hoi !

Assalamualaikum ♥


Esok Speaking test untuk MUET dan petang tadi aku karaoke macam nak gila dengan kawan-kawan aku kat Mahkota Parade dengan baju sekolahnya serta bau kepamnya yang . . hurm sangat terkepam . 

Aku ni dah lah speasis manusia yang tak reti nak speaking speaking omputeh ni , tergagap gagap . 2 minit tu , bagai 2 hari kau tahu -_- Seksa yang amat nak habiskan 2 minit dengan bercakap bajet orang Landen .

Mungkin aku terlampau stress memikirkan hari esok yang entah apa yang akan jadi . Maka , bila kawan aku ajak karaoke , aku laju aje . Hikhik :p Dapat melalak So Far Away dengan Critical Acclaim , huha huha lega :3 Tapi seksa aku tak lepas lagi , esok hari yang menakutkan bagi orang tak reti cakap omputeh dengan properly nya :'O

Maka dengan itu , sudi-sudilah kalian mendoakan kelancaran aku berspeaking omputeh . Terima kasih :'3

#Alhamdulillah , Azim selamat sampai JB dengan selamat :')
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger