Thanks to sahabat baru !

 Assalamualaikum 

Selamat malam blogger , facebookers , twitterians , engineering dan juga perdana menteri  *puihh ! lah PM baca entry kau* . Comel pulak tengok bunga goyang goyang Inul dekat 'Assalamualaikum' tu , yess aku memang suka sangat something yang cute cute tu *buat muka comel*


Actually , tak faham kenapa aku buat intro macam harem . Kahkah , sila ikut aku gelak . Gambar pun , hm not bad , boleh lah ganti Nora Danish suatu hari nanti . ehem *pengsan!* . Actually , okay rasanya dah dua kali guna word actually and already 3 times . Rasa nak maki diri sendiri -..-

Aku rasa , perenggan kedua tu korang boleh kira sebagai intro juga . eh -..- okay , kalau boprengg aku tahu mengepost entry lewat malam ni mesti kena marah , haha . Dia dah suruh tidur tadi , tapi yahh aku degil . Btw , tadi dia nak call rumah TAPI ! telefon rumah dia rosak , so do i . So sweet . demm . Rasa nak kunyah je telefon rumah wireless tuh ! Wireless dah kelass gitu , tapi ghosak , acano ? Ptuih ! 

Oh ya , nak buat ucapan terima kasih secara sedehana sedehanaan buat sahabat baru guwe *tetiba indo , layan* Sila lah follow beliau , even tak banyak followers . Tapi aku suka kot baca entry dia , rasa macam santai and macam dapat rasa ke-annoying-an dia terhadap kampusnya . Hewhew . Oh follow sini okayy . http://ejan-nyoknyek.blogspot.com/ . Sweet jea belog ni , RAWR !


Tak tahu nak taip apa , hm belog aku ni harap cute je *tangan dibahu mata keatas* entry kosong . Kan ? kan ? aku tahu dahhhh T__________T it's okay , next time aku akan perbaiki lagi apa apa yang rosak tak best tu . Korang janganlah berhenti berharap pada aku ! *nanges* sekian sahaja , babai . Thanx for reading dear , love yah ! *tabur kelopak mata bunga ros*

3 comments:

Ejan said...

Huwaa~macam kenal ja LINK tu.Thanks weh.Haha~Touched =).

Botak said...

zzzzz..., hahaha..

Adinda Keyboard said...

ejan : haha , sama sama :DD

Botak : hee :D

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger