SPM dan STPM candidates sekalian !

♥ Assalamualaikum ♥

*Exactly like meh :O
Esok exam . Bukan calang-calang exam , STPM , STPM , STPM , STPM dan STPM ! Dari hari tu , sampai lah ke hari ni , aku rasa aku dah macam setengah mati . Otak aku terlalu banyak berfikir . Rasa macam stuck *nampak sangat selama ni fungsi otak tidak digunakan dengan kerap . hmm . Alhamdulillah , sifat malas sudah boleh disingkirkan secara selow-selow . Walaupun , otak ni susah sangat nak mengingat hal ehwal negara , tapi aku akan terus berusaha dengan gigih . Terima kasih atas sokongan kalian semua , ibu bapa dan rakan taulan yakni Elsixeafive Agent :')

*Tempek benda ni kat cermin seperti nasihat motivator , tapi harem semangat dua saat jea -..-
So , bila fikir-fikir akan kemampuan diri , aku rasa paling tinggi and pecah rekod dalam hidup aku . Aku nak dapat 2.5 and above . Aku takut nak letak harapan tinggi melangit , nanti aku yang frust . Huih , payah payah . Hope , segala usaha aku selama ni membuahkan hasil . Tak banyak , sikit pun jadi . Tiada siapa mampu ubah diri kita , kecuali diri kita sendiri . Orang lain hanya membantu . Tapi masalah , aku sendiri pun kadang-kadang biarkan diri aku hanyut dengan benda-benda melalaikan . Sebab yang melalaikan tu selalunya sesuatu yang best , contoh terdekat main game , twitting . Har Har *gelak semput mengenang sifat diri yang tak ohsem -..-

*Jadi NERD sekejap je pun . Lepas tu sewel balik .
Setelah bertungkus lumus aku belajar Pengajian Am yang sangat errr . . hm aku dah ada keyakinan diri untuk jawab esok ! JYEAH ! Tapi nervous tu tetap ada lagi sebenarnya . Nak nangis pulak rasanya . Semoga aku dan semua kawan-kawan yang amek STPM dan SPM dapat jawab soalan dengan mudah , tenang dan tepat . Amin . Tolong doakan kami juga ya ! :'D Baru Pengajian Am , lepas ni ICT then Pengajian Perniagaan pulak . Last sekali Ekons. Hoyooo . Sumpah risau . Aku ni dah lah kurang bijak dan sangat lah susah nak ingat plus nak faham sesuatu yang baru . Senang cerita , aku memang selalu blurr -..-


Apa-apa pun , good luck untuk SPM dan STPM candidates sekalian . Hope kita semua berjaya dapat result ohsem-ohsem , banggakan parents kita . Sobsob . Tetiba rasa sebak pulekk -..- Thanx sebab sudi baca rentetan mengarut , entry lepas stress . Haha . Kay , again good luck ! Love ya , daaa ~ Assalamualaikum .

3 comments:

Mohd Lokman Bin Ramli said...

relex laa.. yakin boleh.. ^_^

♥Nur Ayuni Khalib said...

Assalamualaikum.Gud luck. Tawakal pada Allah. InshaAllah, Allah permudahkan segala urusan.setiap kali rasa susah atau blur. sebutlah. Hasbunallahu wani'mal wakil (Cukuplah Allah menjadi Penolong kami dan Allah adalah sebaik-baik Pelindung. -Ali Imran: 173

Ieqa Halim said...

Mohd Lokman Bin Ramli : Terima kasih ! Yakin boleh ! Hihi

Nur Ayuni Khalib : waalaikumussalam , terima kasih atas nasihat ya :')

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger