Dia atau dia ? STPM Sem 1 habis sudeyy !

♥ Assalamualaikum ♥

*Terharu gila bebeh dah cuti sekolah :p
Yayyy ! Weehuuu ! Bedezup bedezap ! Pechiung pechiung ! Siapa yang tak suka bila cuti sekolah start . Haha . Meh cakap siapa tak suka , ada jugak yang tak suka *mungkin -..- . Baru habis exam STPM sem 1 memang frust sebab soalan Ekonomi susah nak pengsan . Tapi , benda dah lepas , maka abaikan jelahh kenn . Tak kuasa aku nak berkabung bagai sebab soalan Ekonomi yang macam harem -..-  Aku nak enjoy sepuas-puasnya cuti sekolah ni . Haha ! Tahun depan dah masuk Sem 2 , bulan 6 STPM sem 2 . Haiyooo . Insyaallah , tahun depan tamo main main lagi . Serius ! serius ! *boleh percaya ke azam aku nih ? :/

*alolo gebu gebu , comel . sape punya la nih , bak mai kat aku satu !
\Lepas STPM , masalah lain pulak nak main cak cak dengan aku . Titew tak cukew lew macam niw ! Uhuk uhuk ! Brbb , nyampah . Kenapa masalah suka cari aku , kenapa bukan Mak Jemah kaki ronggeng , ataupun kak Melah dangdut . Kenapa aku ?! Kenapaaaaaaaaaaaaaaaaa ? ! *menangis setitik dua . Hm , ataupun aku yang cari masalah sebenarnya ? Ahaks , rasanya YA -..-' 

*Berdoalah .






2 comments:

✿Gucciey Lavender✿ said...

hye . saya pun amik stpm . mcm tak sgke kan dh hbis sem 1 ? huhu . how ur exams ?

Ieqa Halim said...

huhu , okay lahhh . ada subjek2 yang agak membunuh jiwa raga giteww haha :DD

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger