Maafkan daku blogger !

♥ Assalamualaikum ♥

*First time bergaya Najwa Latif . Haha . Huduh sikit , sikit jea , tak banyak :p
Stress ! Stress ! Dan Stress ! Aum ! Hm , esok trial untuk STPM Sem 1 . Haih , stress sebab otak masih lagi bebal nak mengingati dan memahami apa yang dibaca . Sedih . Dari pagi kerah otak dan mata membaca dan memikir . Adalah ciput jea yang masuk :'(

Cara hilang stress , update blog ! Haha okay tipu . Takde lah hilang sangat , stress jugak . Tapi okay lah , Haha . Malam ni Muhamad Hanafi nak buat kuiz Pengajian Am . Okay rasa macam nak bunuh diri ==' Lagi beberapa puluh hari pulak real STPM sem 1 . Lagi lah rasa macam , diriku tidak lagi berharga . Over :p

Aku study sebab aku taknak bebal lagi , tapi aku tak yakin aku boleh dapat result best best macam orang lain . Perasaan ni tak boleh nak buang . Serious sedih gila , orang lain pandai tapi aku study study pun tak berapa nak pandai . Bab lain pandai lah . Ngahngah ! XD

So , aku harap rakan rakan blogger semua , doakan aku berjaya dalam Trial and STPM nanti okay . Terima kasih . Maaf kalau ada typing error yang menyinggung hati tuan dan puan semua . Aku hanya blogger yang berfikiran remaja dan tergopoh gapah mengepost entri tanpa double check . Atau tak sedar pun taip menaip aku di alam maya ni mengguris hati kalian . So maaf sangat sangat , kepada yang follow aku tapi tak difollow balik . Aku mintak maaf dan aku mintak korang bagi aku masa . Please ♥ 

P/S : Aku nervous ah dah nak exam ni :'(
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger