Di kampung aku bermotivasi

♥ Assalamualaikum ♥

Lama sungguh tak update blog , sebulan lebih mungkin aku tak update . JYEAH ! Malas dan takda masa ! *tipu ==' Semalam aku baru balik dari Kem Motivasi macam tu lahh . Best ! Dekat D'Village . First time pergi kem tidur ber'air cond' macam ni . Selalunya kalau pergi kem jea mesti tidur kat ceruk hutan dengan dalam keadaan tak selesa . Tetiap malam rindu rumah . Tapi semalam , rasa macam tak nak balik jea . Kahkah ! Nak nangis boleh tak ? Terharu nak koma .
-Syida , Azira , Aku dan Fatiha-

-MeL-

-Aku dengan Mel-

JYEAHH !
Ni semua gambar time tunggu bas nak balik sekolah . Hoyehh . Nanti kalau ada masa aku update lagi . Tata . Assalamualaikum , thanx membaca ;)

3 comments:

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

alahai, rindunya zaman form 6..

ZWAN SABRI said...

untungla kat kem ada aircond.. ;)

Ieqa Halim said...

Nur Atiqah : Form six mmg best kan :)

ZWAN SABRI : haha :))

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger