Ter'update' jua

♥ Assalamualaikum ♥
Morning ladies and gentlemen ! Hihi berkurun lamanya aku tak hapdet blog , rasa macam bersalah sangat lah dekat blog tercinta serta tercomel abad ini *ayat kudus bhaha ! Sempena aku menghapdet blog dengan barisan ayat yang bertatasusila ini *tolonglah ayat aku macam ayam nak kena sembelih -.- aku nak mengumumkan yang aku akan menukar URL blog aku dari http://phosphorusarsenic.blogspot.com kepada http://checookies.blogspot.com . Cuma menukar URL , bukan menukar blog peribadi menjadi blog jual biskut . Harap maklum .

Dengan header yang serba baru beserta gambar diheader yang boleh dikatakan comel lah jugak *pehliss lahh -.- aku harap korang akan seronok menanti entries terbaru yang tak tahulah bila nak dipost . Haha . Menantilah dengan penuh kesabaran . Sekarang ni amatlah busy , tak macam masa cuti tiga bulan dolu dolu dok melanguk tetiap hari tukar header . Sekarang ni . . hish ! Susah nak cakap , busy betul ! 

Di akhir entry ini , aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN *tak terlambat lagi rasanya . Hihi . Perbanyakkan lah amalan amalan yang baik di bulan Ramadhan ini , jangan bulan Ramadhan je , bulan bulan lain jugak . Sekadar mengingati diri sendiri dan bloggers yang awesome serta comel . Hihi . So terimalahh sekeping gambar , akhir kata . Majulah sukan untuk negara . Babai readers ;)

*macam dua ketul manusia yang berlainan -.-

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger