Selamat Hari Raya ♥

♥ Assalamualaikum ♥


Okay , ni 'kad ucapan' lah kununnya . Kad nih aku buat puasa tahun lepas . 
So , disebabkan netbook aku tak boleh bukak . Jadi tak dapat lah aku menunjukkan skill mengedit , HAHA . Sangat poyo . So aku hambek je kad tahun lepas , okay lah tu kan . Ngehngeh . Tapi sekarang dah nak raya pun ==' 

*Klik untuk kelihatan lebih jelas
Okay , rasanya ucapan ni still available lagi . Sebab , tahun ni pun Hari Raya dekat dengan Hari Merdeka . HOHO , just tolong lah ubah 2011 tu . Rasa macam tak senonoh pulak guna ucapan tahun lepas , BHAHA ! Tukar 2012 kay . Tahun + tarikh je yang berubah . Aku still macam ni jugak , so okay lah tu ;)

Selamat menyambut hari hari last Ramadhan dengan penuh keberkatan . Semoga kita dapat berjumpa lagi dengan Ramadhan tahun depan and tahun tahun seterusnya . Kepada kawan kawan Science II (2010-2011) , sayang korang dan rindu sangat kat korang ! Serious ! 

Huhu , to band terhebat aku 'The Peter Sellophane' yakni dianggotai oleh Effa , Shkiyn dan Lyana . aku sayang korang mati mati dan sampai mati ! Takde orang lain boleh ganti korang , korang sahabat terhebat ! ♥
Untuk budak budak Pra-U SMK Bukit Baru , walaupun kita berkawan sekejap je , tapi memori dengan korang takkan aku lupa . Hihi rindunya kat korang terutama sekali Aizatul Amira , Saadah , Naza and Tasnim . You're rocks ! :')
Untuk budak budak Pra-U Malacca High School , korang the best ever lahh ! Terutama sekali , ELSIXEAFIVE (Arts Five) kesayangan aku . Weehee , sayang korang manyak manyak manyak manyak ! ♥
Maaf kalau ada buat salah and salah sangka dengan korang . Hihi aku hanya manusia biasa T___T
SELAMAT HARI RAYA EA ! 
To my love : " I love you sayang , maaf sebab selalu sakitkan hati awak . Maaf buat awak macam itu dan macam ini . Huhu . Terima kasih sebab selalu ada disisi saya . Terima kasih banyak banyak lah ! Saya sayang awak Muhamad Hanafi ! ♥ Psst , nanti pakai baju raya sesama . Ehek tak sabar >< "
Hahh ! Penat taip , babai SELAMAT HARI RAYA BLOGGERS AND FACEBOOKERS SEKALIAN 

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger