Kem Perdana Malacca High School

♥ Assalamualaikum ♥
Uhuk uhuk ! Terbatuk mengada pulak , berhabuk betul blog ni . Huaa siap ada spider web gittew . Hoyoo lama gila tak hapdet blog ni . Rindu tak rindu tak ? Haha . Entry kali ni nak cerita pasal Kem Perdana hari itu . Hari itu , sebenarnya dah lama minggu lepas yang sangat lepas . Barangkali , aku pun dah lupa kejadian tatkala itu . Eh , jom layan gambar .

Day 1 : Pasang khemah + memasak + main main


-Mereka memasang khemah , ya nampak hebat kan kan :D-

-Ada macam macam gaya makan , bedal lah janji kenyang . Wengweng-

-That night , We are young ! Haha kitorang main radio rosak , ohsem !-

-Li Siow Chee dengan aku , sayang dia . Weehee-

-Andrew @ Andy buat aksi ngeri , wahaha ! Hebat kot !-



Day 2 : Pertandingan memasak + Paintball + Malam Kebudayaan(Tiada foto) 


-Pilot potong bawang menangis , kehkeh-



-Bawang , takkan tak kenal kot ?-



-Shirley , pembunuh ayam bersiri . Huih , ganas woo !-



-Hasil yang awesome ! Walaupun tak menang (^_^)"-



-Penat wuu wuu , time ni kalau bagi guni bawang pun aku rilek je landing siap extra berdengkur , penat gilaa-



-Gambar ni comel sangat ! Bem la penyerinya . Haha -



-Tadaaa ! Ayam Tiga Rasa yang waaahhhh sedaaapp !-



-Sebelum berpaintball-



-Dah bermula , yang paling tertonjol itu yang pasti bukan aku . Aku tak seberani itu-



-Lepas berpaintball , kaki si pendek yang bergelumang dengan lumpur-


Day 3 : Sarapan pagi + lepak dipadang dengar cikgu membebel XD


-Taufiq & Shirley memasak sardin , Mel jadi penasihat hikhik-



-Sahabat , wengweng-



-Firdaus yang senget , aku duduk sebelah dia pun boleh senget jugak . Haha-



-Kaki aku dengan Muhaimin , haha apa motif amek gambar kaki pun aku tak berapa faham =='-



-Bayang bayang , aku dengan Muhaimin dan extra tiba tiba je datang kat aku . Si Mel . Haha-



-Senyum , tak perlu kata apa apa ~-



-Happy Friends , Hikhik-



-Amirul dan Shirley , si kontroversi XD-



-Si comel , kat padang-

Okay lah tu , rasanya dah banyak bebenau dah gambar aku tempek , tampal , lekat , gam kat entri ni . Haha . Sorry atas kelambatan loading ya ya . Sorry juga sebab dah lama tak updated blog ni , sorry jugak sebab perasan macam ada orang rindu nak baca entry . Ya ya sila maafkan aku . Haha XD Thanx for reading , babai ;)
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger