Happy woot woot (^___^)

♥ Assalamualaikum ♥

-Lunch at KFC ! Hihi-
Hai readers , petang 30 Jun 2012 . Lepak di KFC , mengerjakan assignment IT . Yeah ! That is Melur , kawan kesayangan aku dalam kelas . Seronok kawan dengan dia , sebab dia macam Lyana Kamarulzaman yang suka angkut aku ke hulu ke hilir . Haha ! Terima kasih , terima kasih .


Seronok sangat . Baru berdua dah seronok , kalau angkut satu kelas berganda ganda lah seronok dia . Kehkeh . Then , ajak The Peter Sellophane haruslah lebih berganda seronok dia . Lebih lebih lagi kalau si kesayangan aku , Muhamad Hanafi ada sekali . Auw ♥

Keychain tu comel kan ? Suka sangat , yang ada nama aku tu rantai . Yang nama Encik Kekasih aku tu phone keychain . Yang aku punya , Melur belanja . Encik kekasih punya , aku bayar guna duit aku sendiri lar . Haha . Kesimpulannya , aku seronok hari ni . Melur a.k.a MeL , thanx sudi jadi kawan aku and bawak aku merata rata tempat . Happy weyh ! Sayang kau sangat sangat Mel ! :')
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger