Entry Rindu Rinduan

♥ Assalamualaikum ♥

Rindu lar kat Muhamad Hanafi , rindu everything bout him . Haish , semalam dia updated status "Saya dan Nurabiatul Atiqah akan bertunang , anda percaya ?" Haha , sumpah aku terharu . Okay okay , just a status kan . But , suka hati aku lah nak terharu ke apa . Air mata dah bergenang je kat mata tapi kesat cepat cepat . Nanti orang nampak , malu lah aku . Hihi . 

Aku harap sangat kami ada jodoh dan jodoh kami berkekalan hingga ke Jannah . Aminn . Hihi korang pun doakan lah sekali ea , thank you ♥ Oh baidewei , aku baru dapat follow dalam 3 orang blogger je hari ni . Huhu , busy lah weyh . Taip entry pun laju laju , macam kena kejar hanjeng . Ngahaha ! 

Yang kat shoubox berpuluh lagi tengah menunggu , yang kat comment pun aku usha tadi ada 50 comment belum approve . Aku bukan taknak approve , aku takut kalau aku approve awal awal ada comment yang aku tertinggal . Huhu . Okaylah , tu je aku nak cakap siang ni . Malam kang , kalau ada kelapangan insyaAllah aku update blog aku yang kusam tapi awesome ni . Okay lah , tata readers ! ♥

9 comments:

zieyra zieyra zailani said...

hope macam tu larh hubungan kau dengan napi ye. . . jaga hubungan kau yang sweet itu ye

zieyra zieyra zailani said...

hope mcam tu ye ben. . . :)

ain dzaya said...

alng2 rinduan2..manje2 la sket dgn belog..eheh..

kalau rasa CREATIVE, ARTISTIK, GEORGEOUS, ADORABLE, FASHINABLE,OWESOME clik sini : Konspirasi Blogger Kreative 2012

Atie Zakaria said...

cepat2 tunang.. akk tggu kad jemputan je.. *ehh hai ieqa.. lamanya x borak.. psstt, akk pn nmpk stats kt fb tu.. hehe..

::Nur Amirah:: said...

awesome ker..?? hehhe...

-IEQA HALIM- said...

zieyra zailani : hihi thanx yaw ! <3

-IEQA HALIM- said...

ain dzaya : hihi yelaaa :)

-IEQA HALIM- said...

Kak Atie : hihik , okay kak atie . A'ah lama tak borak , ika pun lama tak updated belogg ni ha . huhu

-IEQA HALIM- said...

::Nur Amirah:: : Ahaha , tak tahu tak tahu :p

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger