Segmen Tamat !

♥ Assalamualaikum 
-Bantulah adik Ahmad Sufi-

Hai korang . Jutaan maaf kalau agak lembab keluarkan senarai nama . Semalam aku berpeleseran dengan Abang Superman aku . Semalam , kali kedua aku jumpa dia . Terasa bahagia tak ketahuan hala . Macam macam aku mintak , tapi tak dapat pun . Haha . Semalam dia bagi aku beg sandang yang para remaja selalu pakai tu . Aku tak tahu nama saintifik dia lah , hahak ! Then dia bagi handphone dia . Bukan handphone baru . tapi okay lah tu dari takda . Haha .

Lupa pulak , tekan sampai mouse korang sampai mati kat SINI . Senarai nama lah , bukan churpchurp bagai . Jangan takut haa . Okay , korang boleh lah berblogwalking dengan nyamannya okay . Selama segmen berjalan 2 hari . Aku berjaya kumpulkan 18 peserta segmen . Berbanyak banyak terima kasih kepada yang join okay ! Aku tak dapat buat lama lama sebab esok aku nak balik kampung dah . Mesti korang rindu kat aku kan ? *hempuk lappy korang sekarang -.-

Thanx untuk korang yang sangat sudi join dan review blog aku . Ada jugak yang ingat aku nak review blog diorang . Salah faham , normal lah tu . Maybe kata kata aku agak mengelirukan korang . huhu . Maaf . Tujuan aku suruh korang review blog aku sebab , aku nak tengok apa lagi yang kurang kat blog aku . Kebanyakannya review yang blog aku ni okay okay  je . Huhu kembang kempis hedong dahku -..-

Yang pasal warna tu , nanti aku fikirkan ya sebab aku baru je kot guna warna grey ni . Sebelum ni aku pakai warna pink . Huhu jambu gila . Hihokkk . Keseluruhannya , aku hargai sangat komen komen korang ! Terharu sangat weyh ! Uhuksuhuks . Di entry ni jugak aku mengambil kesempatan untuk ucapkan SELAMAT HARI JADI EILA ! Hihi peserta terakhir segmen aku . Sorilah takda hadiah , belum kaya lagi . Haha . Ni jelah yang mampu . Semoga sihat selalu dan dimurahkan rezeki . Aminn .

Okaylahh , aku nak bersiap untuk keluar berdating lagi . Haha , doakan yang terbaik untuk kami kay . Thanx you all ! Happy blogging , babai ! 




4 comments:

NadNod said...

sweetnya :D

Ieqa Halim said...

hihi thanx NadNod :D

Eila said...

thanx 4 da wish...
touching jap..
hope u guys have happy ending :)

Ieqa Halim said...

hihi okayy :)
thanx for wishing :D

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger