SEGMEN EXCHANGE BANNER INSAN BIASA

♥ Assalamualaikum 
SEGMENT & GIVEAWAY TERBAIK !
Mega Tech Giveaway - 31 Julai
Segment : Team Follow Back - 30 Jun
Giveaway Pelajar Form 6 - 25 Jun

Wahh tadi jenguk , tengok , pandang , toleh dan sebagainya dekat tagboard aku . Aridz ajak join segmen dia . Exchange banner lagi tu , suka suka :D

-Rejam tetikus anda pada banner sekuat hati okay-

Okay , aku dah letak banner Aridz kat page "Banner Exchange" . So , kepada readers serta peserta segmen Aridz , aku pun akan letakkan banner korang disitu okay . Kepada readers yang nak exchange banner dengan aku , jangan segan silu malu malu belalang , bagitahu je kat Tagboard aku yang omey omey tu . Hikhik *perasan -.-

Ni banner saya , sila lah ambil . Hihi

Segala syarat sudah dipenuhi , don't worry . Macam pantun pulak , ahak ahak ahak . Okay lah nak tag 
AWAK dan AWAK yang sedang baca entry ini . Peace bloggers :)

3 comments:

aridz azmil said...

tenkiu sudi join..
haha..
da letak banner di sidebar..
da jadi bloglist JUN saya..

:)

-IEQA HALIM- said...

same same . ouh , thanx ! Terharu :') haha

Aimie Mimot said...

dari segmen yang sama da amik banner anda ..HIT BACK..

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger