Awak sahabat saya Arts 5 !

♥ Assalamualaikum ♥

Hai ! Lama betul tak update blog tak famous ni . Hakhak . Okay , last entry aku cerita about betapa bohsannya aku ketika di MHS right ? Lai lai baca kat SINI . Then kali ini , aku nak buat entry yang menyangkal ! Menepis ! Semua cerita aku pada entry lepas . Huh ! Penatnya cakap penuh semangat , habis kering setengah gelen air liur =="

Okay , rakan sekelas aku baca entry yang lepas . Dia gelakkan aku , okay fine . Aku malu , semalu malunya . Hakhak . So , pada hari selasa yang lepas . Aku cuba beranikan diri untuk bergaul , beramah mesra dengan diorang yakni rakan sekelas aku Arts 5 . Dan serta merta aku rasa  "Ohmaiiii ! Diorang sangat baik ! sangat awesome ! Saya suka saya suka !" . Ya , itulah perasaannya . Berkenalan dan beramah mesra dengan diorang bagaikan satu anugerah terindah dalam hidup *over pulak -.- . Tiba tiba rasa nak buat slogan baru "Kelasku , syurgaku" *poyo

Seronok sangat sangat ! Aku rasa macam , kami ni satu keluarga . Sangat caring antara satu sama lain , eh ada ke ? entah . Belum lagi kut . Aku yang over . Hihokk . Baidewei , cantik tak header aku ? Wuu . First time , ada keberanian nak tempek muka sendiri kat header . So sempena dengan header tu , aku nak umumkan yang blog aku dah jadi blog personal . Just cerita pasal aku and hidup aku . Segmen segmen or apa benda sekali pun . Aku malas dah nak join . Fade up ! :p

Kesimpulannya , Arts 5 memang best ! Sayang korang korang semua ! Rasa nak peluk sorang sorang , tapi yang perempuan jelah kan . Yang lelaki , korang berpeluk tubuh jelah . Kuikui . Oh ! disebabkan aku dah mengantuk sangat sangat . So , tiada gambar . Nak loading kemain lambat . Malas ! Esok esok jelah aku masuk gambar . Hakhak . Tata ! Thanx for reading :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger