#1

♥ Assalamualaikum ♥

Okay hai readers , aku hanya sempat update entry je . Tapi sangat mengada ngada tak sempat nak follow korang balik , tapi jangan lah khuatir . Aku pasti follow balik , cuma lambat atau cepat . Oh ya , readers petang tadi aku pergi Mahkota Parade (MP) dengan kawan baik aku that is Amalina a.k.a Mel . Pergi sana untuk beli buku , then aku mencekik Nasi Goreng Patayya dekat food court . Huhh banyak gila , gagah perkasa habis timbul urat urat serta otot otot aku nak menghabiskan nasi goreng tu . Nasib baik sedap .

So , dalam kesempatan yang ada . Aku memeras ugut Mel supaya bergambar dengan aku . Hakhak . Maaflah cuma dua ketul gambar sahaja . Namun penuh dengan sifat ohsem , sopan santun , kudus dan sebagainya . Kan kan ? Hakhak 


Yeahh , kawan aku ada lesung pipit berlesung lesung . Kau ada ? Haha . Ouh , korang ni kenal ke tak aku ? Aku yang posing tunjuk air Manggo Freeze tu , kacak kan ? Sebelah tu lah , Mel yang jelita . Wahh gitu aku puji dia . Dah dah , aku penat . Thanx for reading :)

2 comments:

AMIRAH AZMI said...

aku bukan setakat ada lesung pipit..lesung batu pun ada la..HAHA..

-IEQA HALIM- said...

haha . Okayy :DD

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger