Trip To Zoo Melaka jilid 1 | Entry Berfoto

♥ Assalamualaikum 

Seperti yang dijanjikan malam tadi , so hari ini aku akan post entry pasal INI . Hihi . Okay sebelum tu izinkan aku berterima kasih kepada korang korang yang sudi follow blog aku and sentiasa mengikuti perkembangan aku . Walaupun 700++ tu sikit jumlahnya , aku bersyukur sangat . Terima kasih ! So aku rasa nak buat segmen . Tapi jap lagi lah . Haha .

Okay , selama aku berada di Zoo Melaka semalam . Sumpah aku rasa happy sangat ! Hang out dengan kawan kawan . Memang awesome sangat ! Lain kali kalau korang nak hang out pi hang out kat Zoo . Best ! Tengok haiwan haiwan semua . Asyik lepak mall pun bohsan kot ! Tapi pastikan korang ada tiket free . Supaya keseronokannya lebih berlipat kali ganda *maklumlah masuk free sapa tak happy kan :D Maaf kalau aku letak gambar kecil . Save space lah . Ngee ~



The end . Sebenarnya ada lagi , that is sesi di Dataran Sejarah . Ada sambungan lagi , wait haa . Thanx for reading ! Babai :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger