Entry banjir | Tak payah baca pun takpa :)

♥ Assalamualaikum 
Giveaway from Cik Bunny ! Jom Join ! 

Hai bloggers , malam ni nak buat entry berbaur air mata boleh . Yelahh , kadang kadang kita perlu luahkan perasaan . Bhaha . Dalam satu malam , aku hilang semua yang aku sayang . Aku hilang adik angkat aku , aku hilang BF aku , aku hilang sahabad aku . Alhamdulillah , family masih ada untuk beri sokongan disaat aku kelemasan mencari oksigen . Puitis kan ? sila menangis .

Disaat aku menaip , air mata mengada ngada nak meleleh . Bila dah penat buat road block dekat kelopak mata , akhirnya aku lepaskan jugak . Lega sikit hati yang terobek ni . Bila menangis membuatkan aku rasa awesome sangat ! Rasa bangkit dari mimpi ngeri ! Ahaks ahaks ahaks ! Melampau pulak rasanya -.-

Entry kali ni , itu je kot . Tak tahu nak luahkan apa lagi . Nak luahkan masalah peribadi rasa macam public sangat lah kat sini . Haha . Itu jelah . Penat betul menangis :')

4 comments:

zuramira said...

sabar ye. semua tu ada hikmah..:')

Ieqa Halim said...

terima kasih :')

Myra Azraff said...

luahkan pada Allah...mungkin lebih lega :')

Ieqa Halim said...

insyaAllah . Terima kasih Myra :')

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger