Assignment !

♥ Assalamualaikum 

Hello readers ! Haha , minggu ni penat sangat . Sangat busy dengan assignment . Rasa nak nangis guling guling . Tapi bila dengar cerita kawan yang masuk kolej , terus tak jadi nak nangis . Rasa bersyukur . Alhamdulillah . Tapi tengok kawan kawan yang masuk kolej and amek diploma macam best je , agak jeles tapi bersyukur lagi . Hihi . Okay , ayat aku sangat mengelirukan . Maaf sebab aku pun mula terkeliru -.-

Okay , tujuan aku update blog ni saat ni adalah kerana nak menunjukkan yang blog aku ni masih berpenghuni . Belum nak sewakan mahupun jualkan . Dan aku berada dalam keaadaan yang sangat sihat , alhamdulillah ! 
Walaupun agak terbeban dengan assignment yang banyak , tapi masih lagi mampu bernafas . Hikhik over pulak statement macam nak mintak penampar setangan dua . Brr .

Beberapa hari ni , Abang Superman aku pergi kem kat Kuala Lumpur sana . Alaahai , dia belum sampai Kuala Lumpur pun aku dah rindu . Terseksa jiwa raga , cehh . Haha . Semalam aku dan rakan rakan taulan yakni rakan rakan baru aku di form six , pergi ke McD meminjam line WiFi . Nak buat assignment pasal Pengajian Perniagaan(PP) . Lama kot duduk situ , rasa macam McD tu kami yang punya . Haha !
Jom layan muka basi bachin aku . Aku je yang basi , yang lain ohsem ! :D




Haa , itu jelah yang mampu aku abadikan kat dalam blog aku yang kelabu asap ni . Gambar gambar ni semua hasil rembatan kat facebook kawan aku . Rembat ? ya , aku memang suka rembat merembat . Ngaha ~ *Tangan dibahu mata keatas* . Eh , kalau ada kelapangan dan keikhlasan hati add lah facebook aku ea
Okaylah , aku dah ketumpulan minda nak menaip . Nantikan aku pada entry seterusnya . Babai readers , thanx for reading ;)

2 comments:

Myra Azraff said...

wow,f6 dah setat buat assignment ? good luck ;D

Ieqa Halim said...

yupp . hihi okay thanx ! :D

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger