Watermark baru .

♥ Assalamualaikum 

Erm , hai korang ! Hehe , rindu tak , nak baca entry ieqa ? hahak , muntah gedik sikit please :D
Oh , cantik tak doodle header ieqa ? Haha , kalau tak cantik pun ieqa tetap suka . Sebab hasil jari jemariku yang mulus ni yang buat . Ahak muntah lagi please -.-


Doodle ni , mula mula nak buat freebies tapi malas la nak tukar tukar warna . Hikhik Tapi kalau nak amek jelah tak kisah pun .Ngehehe :)

Ini pulak speasis arnab kot . Tak pasti , tapi setiap orang yang nampak gambar ni mesti cakap ianya arnab . So arnab lah ia . Haha . Kalau nak amek pun ieqa tak kisah tapi ieqa dah jadikan anab nih jadi watermark ieqa -.- Huu

Haha , dah lah . penat , kawan kawan bawah umur dah tunggu kat luar . Diorang ajak main UNO . alahai , ieqa suka gila kot main benda alah tu . Hikhik . Babai semua :D

4 comments:

Cik Adieb said...

Ngee,comel.Peace :D

Ieqa Halim said...

Cik Adieb : Ngee mekaseh . Peace jugak :D

Syarafi[skyforce331] said...

comelnyaaa :D...fi sukaa tgk...doodle yang comel...kawaii!! :)

Ieqa Halim said...

Syarafi[skyforce331]: huhu mekaseh :')

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger