Potret Najwa Latif by AKU ?

♥ Assalamualaikum 

Percubaan berani pengsan bila ieqa cuba on lappy ieqa yang baterinya ada takat nyawa nyawa tenuk gitu . Tanpa peduli sign warning , ieqa terus online facebook dan usha profile awek awek cun . Apa tak boleh ka ? 
Tiba tiba , daun daun pokok rambutan berguguran seperti hujan . Tatkala itu juga lah , lappy ieqa terpadam ! Argh ! Menjerit setengah koma ieqa didepan lappy . Hukhuk . Menjerit tanda frust , bukan menjerit suruh lappy tu on balik . Gila ka , lappy takda beteri nak on ? -.-

Then , baring baring atas sofa . Tengok adik syiok je guna PC tanpa pedulikan ieqa . Then ieqa pun belek belek gambar Najwa Latif , koleksi simpanan adik . Dah belek belek , maka keluarlah mentol bercahaya memberi idea . Ya , ieqa nak lukis gambar dak Najwa tu . Memang semua pun sudah sedia maklum yang ieqa bukan lah peminat tegar Najwa Latif . Tapi , saje nak try . Sebelum ni asyik lukis gambar anime je . So apa salahnya mencuba ;)

#Maaf gambar kurang jelas , pakai pensil HB . Hahak :D
Erm , okay sebenarnya ieqa memang tak reti lukis mata , hidung serta mulut macam manusia sebenar . Ieqa just tahu lukis mata , hidung serta mulut anime . Huhu . Jadi yang nampak sama cuma cara posing . Keseluruhan memang takda muka macam Najwa langsung . Erm , frust . Thanx for reading readers , Babai ;)

#Usaha tangga kejayaan , pasni nak lukis gambar Yuyu Zulaikha pulak . Agak jadi gambar apa ? Haha :D

13 comments:

AyueJean said...

Hehhehhehe...
Comel... Pndi lukis....
pasni bleh lukis saya tak??

Ieqa Halim said...

AyueJean : hihi thanx , lukis awak ? Haha tak janji :p

Cik Adieb said...

Tapi mang kreatif lah.Comel :D

nia ryani said...

waahh cntik lukisan tu.. like2.,.

kitebudakbaik said...

najwa latif versi anime...cute

Ieqa Halim said...

Cik Adieb

huhu , thanks . Terharu ni :')

Ieqa Halim said...

nia ryani

Hihi , thanx nia :)

Ieqa Halim said...

kitebudakbaik

thanx budak baik :) Hihi

cik Atiera said...

lukis saya jugak!

Suehada said...

aloo, cutenye :)

Aira Amir said...

cantik..
lukis gambar saya pula ye..
C:

Ieqa Halim said...

suehada

thanks ! Hihi

Ieqa Halim said...

Aira Amir :

Boleh . Haha :)
Thanx :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger