Rindu :')

♥ Assalamualaikum 

Selamat pagi blogger yang awesome semua ! Itu bukan membodek suruh korang beli gula gula sepuluh guni kat kedai Jamal Pak Tongko hensem pastu bagi kat ieqa selamba . Tak tak , itu adalah kata kata semangat untuk bloggers , walaupun diri sendiri yang sedang merepek dalam entry ni takda la semangat mana pun . Poyo poyo je kasi semangat kat korang . Ahak ahak ahak . Penatnya menaip guna mesin taip ni . Tipu . *Aneiiyy ! Teh tarik express satu ! Haus nih ! -.-


#Gaya memikat hati adinda . Hahaks !

Oh , awal pagikan ieqa post entry . Hihi bangga lobang hedong ni sesaat . Sebenar benarnya , ieqa tengah tunggu lelaki kecintaan balik dari KL . Seharusnya balik rumah dia lah , takkan nak balik rumah ieqa pulak -.-
Kenapa menunggu ? Dah dua hari tak bergayutan talian telefon rumah yang Streamyx buat promosi dulu dulu tu . Telefon rumah ke telefon rumah dicas FREE . Kemain happy lah kan telefon hari hari sampai telefon rumah wireless tu habis beteri -.-

Sambung balik , haa dah dua hari tak telefon bagi pasangan yang hangat bercinta dan mungkin mengalami kebahagiaan dapat berbual namratus jam*bedal je setiap hari macam ieqa , tiba tiba tak dapat berbual dan dengar suara si dia sampai panas telinga . Oh kondifen kondifen memang rindu rasa macam nak pengsan kan kan . Hm sedih sangat :'(

Sebab tu la , sanggup letak pecungkil gigi dekat kelopak mata tahan tidur . Tipu lagi . Kesimpulan entry ini , ieqa sangat rindu dan sangat eksaited nak telefon lelaki kecintaan . Akhir kata , gunalah Streamyx :)
Babai . Love you all !

4 comments:

shiema sufian said...

hehehe, promote stremyx ni. hihi. semoga bahagia selalu (:

eyryn said...

haha ! nie rindu ke nak promote streamyx ? haha :)

IEQA HALIM said...

Shiema Sufian

Hihi , thanx ;)

IEQA HALIM said...

eyryn

Haha , dua dua boleh :p

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger