I'm Coming Home

♥ Assalamualaikum 
Jom Exchange Banner dengan Ieqa 


#Salah ke kalau aku suka muka Troll -.-

I'm coming home , i'm coming home . Eh , apa tak boleh nyanyi ka ? Nanti ada polis ketuk sampai pengsan ke ? Ieqa baru balik dari rumah nenek . Nenek suruh tinggal , duduk dengan nenek . Tapi apakan daya minggu depan dah nak sekolah , brr . Tadi daftar jadi ahli RELA dalam keadaan yang TAK RELA . Then , dia cakap nanti ad latihan menembak , seminggu je . Alahai , best kot ! Nak pergi ! Tapi sekolah -.- Mintak ponteng sekolah boleh tak eh , alasan kukuh gila kot , latihan menembak you ! Bhaha ! 



Eh , hari tu ada Perhimpunan Bersih 3.0 right ? Ieqa adalah antara rakyat Malaysia yang menyokong sepenuhnya Perhimpunan itu . Sangat setuju dengan entry rakan senegara dan terhebat ieqa ini . LyanaKamal . Ieqa terlepas untuk taip entry sedemikian rupa , kerana ieqa berada di rumah nenek yang tiada WiFi . Ohoho sedih tau . Tak tengok berita TV3 pun , nyampah .

Memang seharusnya , remaja seperti ieqa tak patut ada kena mengena dengan politik politik jadah semuanya ini . Tapi apa yang berlaku dalam kerajaan tahun ini , amatlah menyakitkan hati . Cakap lebih lebih kang kena banned pulak . Brr . Adakah mereka tidak faham dengan 'Perhimpuanan Aman' ? Hm -.-
Babai readers :)

4 comments:

azam said...

:) xde aman nya

Ieqa Halim said...

azam : Tak aman sebab ada sgelintir yang menimbulkan kekacauan :)

Azee Hana said...

yup,,,setuju tu,,,ieka belaja dulu ye..heee

Ieqa Halim said...

Azee Hana : Wokeh :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger