Stoking handphone


 Assalamualaikum 

Takda lah teruk mana dashboard blog yang baru ni , nampak elegant lagi . Tapi memang lumrah Nurabiatul Atiqah , susah nak faham benda baru . Takpa takpa usaha tangga kejayaan :D

#PINK ;)

Oh ini lah stoking atau dalam bahasa percakapan ieqa stokin . Ya , tak tahu lah mana silapnya sampai sebut stoking jadi stokin . Dah terbiasa dari kecil kecil cili kering lagi . Hm . 
Tapi itu bukan stoking ieqa , itu stoking milik handphone ieqa . Semalam teman jiran sebelah a.k.a kawan terhebat kat dalam taman ieqa . Dia beli stoking handphone ni and 1 packet ada 2 ketul stoking handphone . So , dia bagi satu kat ieqa . Auwh terharu bebeh ! *stoking handphone je kot -.-

Memang comel , suka sangat sangat ! Tidur malam pun peluk stoking ni , handphone entah kemana . Habis madu sepah di buang . Tak lah , gurau je :p 
Oh maaf lah , panggil stoking handphone sebab comel . Sebenarnya sarung handphone lah . Hihi .
Klik lah gambar pizza kat atas tu *merayu ni . hihi . Babai , love you all !

3 comments:

Mr. Doctor said...

ekeke.. xleh byg kalau md yg guna stoken henpon kaler pink.. wow.. jambu I.. klau prmpuan nice la.. btw, dashboard bru cool ya? xtest lg..

dean said...

e'eh,, minat pink jugak ?? itew pon !!

♥ Ieqa Halim ♥ said...

Mr.Doctor : ahaha ! dashboard baru ? cool tapi memeningkan sikit . Haha peliks

dean : Huhu , suka pink pun masa berblog . Dulu paling benci warna pink kot -.- Haha

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger