Gula gula dan lipstick !

Assalamualaikum ♥

Selamat malam bloggers omey yang belum tidur ! Hihi , malam nih malas lah nak buat entry berat berat sakit kepala nak fikir . Haha ! Lagipun , ieqa baru balik shopping kat Parkson Melaka Mall tadi . Huhh , shopping memang seronok tapi memenatkan . Dengan wadges lagi . Brr tumit ohsem dahku kesakitan sudah :'(


Haa , ini apa ? Apa keohseman beliau dan juga jasa beliau ? Ini lah Pushpop , dulu time kecik kecik selalu merengek kat ibu suruh beli . Suka main macam lipstick , konon konon lah kan . Haha ! Korang pun sama kan kan ? Baik mengaku ! Haha . Babai and good night dear bloggers ;)

3 comments:

aku HaniAsyira said...

lamanya xmkn ni... =)

Operasi Hitam said...

ahahahah.. suka beli ni masa kecik2 dulu..

♥ Ieqa Halim ♥ said...

aku HaniAsyira : Haha betul2

Operasi Hitam : Betul2 ! best sangat !

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger