Alahai sakit perut !

Assalamualaikum ♥


Sedapnya ! :')

Hurm , hai semua . Nak menangis sangat dah rasanya ni , nasib baik jejaka ohsem ieqa sentiasa beri semangat . Ibu pun sentiasa beri sokongan untuk terus hidup . Oi oi apa kau mengarut ni -.-
Actually pergh ! speaking bhai ! Huhh sakit perut laa , senggugut . Macam nak tumbuh sesungut kat kepala rasanya nih . Nak menaip pun antara rela dengan tidak , rasa macam ada orang acu pistol kat kepala 



Taip cepat ! Tembak kang ! Bhahahahaha *gelak jahat gila nak mampos


Beberapa hari sebelum ni pulak ieqa PMS . Tahu apa itu PMS ?
PMS is Pre Menstrual Syndrome .
Jejaka ohsem ieqa pun dah lali sangat kalau hujung bulan ieqa akan marah macam orang gila ataupun sangat mudah nak menangis tanpa sebab -.- kadang kadang dengar suara dia pun nangis , apehal entah aku nih .

PMS tu biasa la kan bagi kaum perempuan sejati yang bukan perempuan sejati tu jangan dok ngada ngada nak tanya awat hang tak pernah PMS . Haha . Tahu tak , setiap kali je ieqa sedar yang ieqa sedang mengalami PMS . Ieqa selalu pesan kat diri sendiri dalam keadaan yang tegas 



Jangan nak ngada ngada nangis ea ! Jangan nak marah orang tak tentu pasal ! 


Padahal itu semua hanya omong kosong ! Sikap marah dan sensitif gila tu terus menggila tanpa kenal apa itu erti belas kasihan . Annoying betul ! Sikit pun tak nak dengar cakap tuan badan , i hate you ! :'(

Ada orang orang tertentu mungkin boleh terima sikap kita yang tetiba je nak berubah tu kan , tapi mungkin juga ada yang tak boleh terima . So , lelaki dan wanita seluruh dunia sila terima dengan keadaan wanita wanita yang PMS ni . Kalau sakit hati sangat , korang masuk bilik tumbuk dinding . Lebih selamat . Memang kadang wanita wanita yang PMS ni sangat annoying . Tapi bersabarlah ye . Hihi

Hm , takda point dah nak menaip . baibai semua :')

2 comments:

Yuyu Ashari said...

buahaha, smpai nk keluar sesungut ? haha.

♥ Ieqa Halim ♥ said...

haha . nak menunjukkan perasaan sakit tu . haha

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger