Sedih betul !

Assalamualaikum ♥

Cett , asyik meleleh je air mata nih . Bila Zara nangis ieqa nangis sekali macam mati laki . Haha . Yes yes ! Zara pregnant , wengweng . Sangat suka . Thumbs Up sepoloh thumbs boleh tak ?
Tak sabar nak tunggu minggu depan , ouh sweetnya . Walaupun penuh konflik , ieqa tetap suka ;)
Ada ke yang nak cakap ieqa gedik ? Haha , cakap la I DON'T CARE . 
Vanilla Coklat the best ! 


P/S : Kalau awak pelik kenapa saya suka Vanilla Coklat walaupun ianya penuh dengan drama , silalah rasa pelik jugak , kenapa awak tak minat Vanilla coklat . And , kalau tak minat diam sudah ;)

3 comments:

^^eKaTiKaH^^ said...

kite yg tak tengok pun dpt rase sedih cite tu.. tpi best kan? :)

Eza Boom Boom said...

Eza tengok citer tu.. hihik.. memang best!!!!

♥ Ieqa Halim ♥ said...

best sangat !! :')

Memang best sangat Eza , terbaikk !

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger