Sebut nama saya betul betul boleh ?

Assalamualaikum ♥

Nada telefon berbunyi lagu "Tapi bagaimana - spider" *ieqa memang demam Vanilla Coklat
Ieqa yang lepas cuci akuarium ikan yang dipenuhi ikan *takkan penuh dengan siput khinzir pulakkan terus berlari lari macam lagu Awan Nano untuk dapatkan telefon . Dengan nada yang gembira gilakk

Me : Hello ! Assalamualaikum ! :)
Her : Hello ni Nur . . raa . . nurraa . . *pehal ntah minah ni
Me : Ye saya ! Ye itu nama saya Nurabiatul 'Atiqah . 
Her : Ouh , haa cik nurr . . nurraaa . .
Me : Panggil Atiqah je pun tak pe , nama saya jugak tu hehe *gelak sakit hati -.-
Her : Saya dari blaablaa , so kursus ni untuk lepasan SPM untuk lebih bijak pilih course nanti and blablabla .
Me : Okay , so berapa yuran yang dikenakan ? *dah mula tertarik
Her : Blablabla 2k je , selama 3 bulan tau . Kemudahan semua , tempat tinggal macam kondo tau . Petang petang boleh naik kuda , go kart , naik lembu , gajah and so on *tipu sikit
Me : Hikhik , takpe lahh . Saya tak boleh bagi keputusan sekarang sebab saya tak boleh fikir sekarang .
Her : Ohh takpa , mak ada ?
Me : Ikut ayah pergi solat Jumaat *tipu lagi -.-
Her : Ha ? buat apa ?
Me : Entah laa . Haha
Blablabla teettt teettt 
Haa bosan betul bila dapat panggilan macam ni . Nama ieqa selalu diperkotak katikkan . Brr ~

2 comments:

mrs.PROandKONTRA said...

haha..memang bertambah sakit ati kalau org tu mempropa je lebih..

Ieqa Halim said...

itulahh . geram betul ~

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger