Ieqa kena tag !

Assalamualaikum ♥



Hari tu , Jal si giler purple tag kat ieqa untuk jawab soalan soalan cepukkmass dia . Ngehngeh . Hari ni baru ada tenaga yang berlebihan sebab minum air teh o buatan ibu tadi , memang sedap !

Let's do it !

dah follow blog jal?? = DAH
pernah komen mane2 entry jal tak?? = SEKALI JE . HEHE
ada klik iklan NUFFNANG jal tak?? = ADA ;)
ada tulis tak kat shoutbox jal?? = TAK , SEBAB TAK PERASAN JAL ADA SHOUTBOX ;)
apa yang korang rasa tak patot ada kat blog jal?? = SEMUA PATUT ;)
korang rasa blog jal kena ada ape?? = I THINK SEMUANYA DAH OKAY LA .
entri2 jal ok tak?? = OKAY (Y)
ada copy banner jal?? = TAK , HEHE
follower korang brape?? = 4OO LEBIH JE
mcm mana boleh follower sampai banyak mcm tuh?? = JOIN SEGMEN AND BW LAA ;)
dah jawab soalan 1 sampai 11 ke?? = SUDAHH JAL !


Okay done ! Ieqa takde idea untuk soalan . Huuhee .
*Maaf lambat . Busy ouh ;p

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger