Doraemon versi comel gilos kontasteves

Assalamualaikum ♥

Terkejut dengar lagu blog ieqa ? Ini bukan kali pertama . Haha . Bila dah besar ni , dengar lagu Doraemon tu rasa macam ceria duniaku #winkwink . Bila kita ceria , kita juga akan awet muda kan , sebab apa tak tahu laa . Mungkin sebab bila kita senyum kulit kulut semua berusaha menegang kot #fakta budak yang suka tidur bila cikgu berkata kata dihadapan .

Cuba korang dengar + tengok lagu Doraemon versi comel gila .

#bantal busuk and muncung muncung dia tu yang buat ieqa tergoda habis . Haha 

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger