Tak layakkah aku digelar budak lepasan SPM ?

Assalamualaikum. Tajuk memang tragis gila. Haha, btw hari tu ieqa pergi ikut ibu pergi terapi kat satu tempat ni. Then masa tengah dok tergelak gelak dengan adik ieqa. Abang yang jaga kaunter terapi tu tanya kat adik ieqa.
"Adik ke ni?" . Ieqa memang dah malu habis la, adik yang tolong jawab."Ni kakak saya la bang. ." Then abang tu kata "Are you serious?" Pergh ! Tak boleh blahh betul. Ieqa pun cakap "Ye bang, saya ni kakak dia. Baru lepas SPM" Terkejut lagi dia . Muka macam form 2 rupa rupanya dah habis sekolah daaa .

Mula mula tu ada perasaan riak serta takbur sebab dianggap muda lagi. Tapi bila fikir semasak mungkin.
"Tak layakkah aku digelar budak lepasan SPM?"


Haishhh problem problem -.-

2 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

heheheh nmpk mudalah konon ya.. ;p

Ieqa Halim said...

haha , konon konon lahh . Padahal dah tua dah :p

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger