Jika diriku memiliki seekor kucing

Ieqa sebenarnya suka kucing tapi dalam masa yang sama takut . Huh -.-

Nak yang kecik comey macam ni
Taknak kucing yang dah berumur . Hekhek . Nak yang kecik omey omey . Senang nak buli -.-
Nama yang paling gorgeous sekali Ieqa nak letak is PUSS ! Ya , setelah di teliti Puss means Kucing so tak kira la jantan or betina . Kucing jugak kan .

Biar nanti kucing tu bila dah besar , gagah berani macam PUSS IN BOOTS . Handsome pulak tu . Ngehngeh  

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger