kakak , sobsobsob :'(

#Assalamualaikum


Hari ni hari jadi kakak . Tapi kakak takda :'(
Siyes , memang Ieqa jeles habis lahh sampai takda dah jeles yang tinggal untuk kemudian hari bila tengok kawan kawan Ieqa yang bergembira dengan kakak masing masing :'(
Bukan nak menagih simpati dengan harapan lepas buat entry ni berduyun kakak kakak comel tambah lagi comel macam Yuyu dengan Lyssa datang offer diri nak jadi kakak Ieqa . Argh ! Tidak ye !


Cuma nak luahkan perasaan yang memang sejak azali memang rindu sangat kat arwah kakak . Even tak pernah jumpa , yup memang tak pernah jumpa . Kakak meninggal sebaik sahaja dia lahir ke dunia . Masa tu , ibu antara hidup dengan mati . Doktor tanya atok , nak selamatkan cucu atau anak ?
Of course lahh atok pilih anak , walaupun jauh disudut hati nak kedua duanya selamat :'(
Ieqa rindu sangat dekat arwah kakak . Ieqa harap boleh jumpa kakak suatu hari nanti . amin . .
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger