Yuyu Zulaikha sumber idea


Heyyo ! Tadi kan jawab exam english , jawab essay soalan dia berbunyi 

A famous person you admire 
aku tak tahu nak tulis pasal siapa , soalan lain pulak macam susah jeh . Mula mula aku tulis pasal Heliza Helmi . Tapi baru dua perenggan aku dah takda idea . So aku tinggalkan and jawab soalan A , 15 minit siap . Wahh hebatkan ! *karangan macam budak tadika baru kenal perkataan inggeris . Haha ! 
Then aku tengok balik soalan B , tetiba jeh Yuyu Zulaikha terbang melintas depan aku *tipu tipu padahal pengawas . So aku pun menulis dengan khusyuknya pasal dia . Harap harap pemeriksa tuh suka dengan Yuyu Zulaikha . Aku siap bagi link blog Yuyu kat dia tau suruh follow *aku tipu lagi .

Penangan dunia blogger . Depan aku pun blogger a.k.a kawan baik aku Lyana Kamal . Aku tanya dia jawab apa , dia kata dia buat pasal blogger jugak . Apa entah nama dia , lupa . Kuikui . 
It's okay . Di akhir ayat karangan aku , aku tulis :

Yuyu Zulaikha is the best blogger ever , I wish I could be like her . The end :p
Bodek ? eh mana ada , serious ! tak caya g cari kertas jawapan calon SPM MA013A065 


Sorry amek tanpa kebenaran . Sengaja :p



Nota Keyboard : Tak pernah aku se'obses' ini dengan manusia . Selalu dengan katak jeh . Huahaha !

2 comments:

yuyu Zulaikha said...

hahahah!omeyy omey nyaaa!!! ^^ aloo.. terharu arrghh! ni nak nangis tepi pintu sambil makan cekedis sorang sorang ni!!!! T_T

alooo.. yuyu takde la femes ape punnn.. T_T

kalau macam tu, yuyu harap dapat AAAAA++++ exam tu nanti :P

aminnn!

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

aminn ! Mekasehh :'D
*nak nangis jugak neh Yuyu komen entry . waaa T,T

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger