Wahh kita berjumpa lagi


Hiyokk korang semua , aku baru balik dari kedai makan kat atas bukit dekat dengan perigi Hang Tuah . Selalu jugak makan situ sebab dekat dengan rumah . Sedapp makan nasi ayam . Yummy ! *Itu bukan tajuk utama sebenarnya

Then tengah syiok makan tak hengat dunia , tak pandang kiri kanan . Tetiba tutt tutt tutt , message sampai . 
Ex boyfriend aku hantar

Dia : Ieqa dekat mana ?
Aku : Kenapa nak tahu ? Sibuk jeh *cehh dendam masih membara
Dia : Cakap jelahh aid nak tahu .
Aku : Dekat kedai makan , apasal ?
Dia : Oh ! betul lahh , ingatkan salah orang . Aid kat meja sebelah .
Aku : Ouh yeke ? So ? *dendam tak padam lagi
Dia : Takde pape lahh , hm makan lahh . Sorry kacau .
Aku : Wokeh bebeh ! Gua makan dulu :D
Dia : Hm , bye sorry ganggu . Assalamualaikum
*waalaikumussalam 

Haha , memang kejam aku neh orang tanya baik baik aku jawab macam apa entah . Dendam punya pasal , sesuka hati buang aku pastu nak pungut balik . Puih ! *kisah silam , sila abaikan .
Then masa nak balik dia pandang aku dengan muka yang agak sedih *tak tahu lah sebab aku atau pun makanan yang dia makan tuh pedas haha !

Yang lagi aku geram , dia tak ambil SPM . Aku as a friend nasihat , tapi dia buat dunno . Tuh yang hangin + dendam terus membara . Lantak kau lahh Jahid :p
 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger