Wahh ! Awesome !


Hari neh exam Bahasa Melayu . Mula mula frust sangat dengan kertas 1 sebab isi membuak buak keluar tapi tak  tahu nak huraikan *pahal ntah aku neh . Tapi sentiasa happy sebab kalau aku frust confirm paper lain tak boleh jawab kan . So aku pilih untuk redha dan happy selalu . Kertas 2 buat aku tersenyum lebar walaupun tangan neh sakit sebab menulis . Argh ! Soalan semua senang *cehh ! Tipu booo ! . Haha okay malas nak fikir .

Esok exam English , wish me luck yah bebeh yang rock semua ! *para blogger maksud aku , haha !


Credit to Mr Googlee
Baibai bebeh !

2 comments:

Diyana Ali said...

amboi blogging lagi walaupon exam ye. hehe

kalau duit ada boleh la usha2 ubat tu lagi :) hehe

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

hee baik baik :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger