UPSR ? Relex lahh


Hee korang ! Ada tak yang baru darjah enam and amek result  tadi ? Of course ada kan . Tak mustahil lahh kalau kamu kamu yang umur 12 tahun ada blog . Dunia dah maju kan , takda yang ketinggalan zaman lagi . Apa apa pun tahniah okay yang dapat banyak A+ tuh . Yang takda A jangan risau lahh . Tak payah menangis lagu Spongebob , baru UPSR . Ada banyak lagi yang akan korang jumpa dan tempuh . Chill and be Chilleos okay budak comey semua ! 

Aku neh , SPM tuh tak tahu lah apa cerita . Sedih rasa nak hempuk meja , panggil orang depan suruh kasi jawapan dekat aku . Tadi exam Math Modern . Heleyy kacang jeh kan ? Tapi bagi aku tak . Aku rasa macam nak kunyah kuaci jeh tadi , sebab masa yang ada tak tahu nak buad apa selain pandang kertas soalan yang memang susah nak mamfushh ! Nak menangis aku , kau tahu tak ! Kalau Math aku gagal , korang jangan tanya aku kenapa ! :(

Dah lah , malas nak fikir . 3 hari cuti . Yeah ! Harap semua subjek lulus . Aminn

"Sehari satu entry lama lama jadi bukit"
Adios amigos aku berambus

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger