SEGMEN:Blogwalking Sampai Gila


Hari neh hari first exam SPM , mula mula takut jugak . Yelah , ilmu didada mana cukup lagi huahaha ! *tak baca buku memey arr . Dah lah malas nak mengarut . Aku nak join segmen untuk menghilangkan kestressan aku yang berada di kemuncak . Aku di ajak oleh penganjur sendiri Cik Mira . Di sebabkan dia kata katak comel so aku join lahh haha ! *aku memey kaki segmen pun :D


So itu lahh banner yang akan pasti korang click untuk join . Ada gambar smurf . Huu comel dan BLOGWALKING SAMPAI GILA ?
What ? ! Isu panas neh kena report kementerian . Haha gurau :p
So jom lahh kita join segmen Cik Mira yang comel neh okay . Tak gila punya lahh , Cik Mira jamin . . kan cik Mira kan ? :p

4 comments:

NURULHANIF said...

hi.. akak singgah dri segmen yg sama.. dh follow kamu jugak..selamat berkenalan..:)

masz86 said...

hai salam kenal... membalas kunjungan dr segmen yg sama ...
happy blogging...

Mira Adzlia said...

dri segmen same..da follow sini ^_*

Momma AA said...

balas terjah... dah follow dah.. hehe...

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger