Segmen Pertama: Bertaut di Blog Tautan Kasih


Komen tentang blog Tautan Kasih .
: Pada saya , blog Tautan Kasih tuh cute . Tapi kurang suka dengan background yang blink blink tuh . Hehe . Nampak serabut sikit . Cari background comel comel kat SINI okay :D

Komen tentang blog Tutorial Tautang Kasih .
: Kemas tapi kurang comel , kalau boleh Shoutbox letak kat tempat yang senang nampak ye . Then , tukar warna yang lebih ceria . Baru seronok bertutorial . Hehe :D

Tentang blog saya .
: Blog saya blog flexible , apa apa pun boleh . HAHA ! Ikut mood lahh nak tulis apa apa , kuikui :O

Link blog saya
http://phosphorusarsenic.blogspot.com/

Harap awak tak terasa hati dengan apa yang saya komen okay :) Ikhlas tuhh . Hehe !

5 comments:

fiqah said...

terima kasih sdi join..terima kasih jg atas komen..sya menerima shja bentuk komen anda :)

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

samesame , hehe . :D

fiqah said...

Minta kerjasama utk x ubah warna blog dan header ya..sya sdh siapkan entri utk promosi blog awk.insyaALLAH akan disiarkan 

fiqah said...

kekalkan yg ada sekarang ya..saya nyaris gnkan konsep design sebelum ini :)

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

hoho baik baik :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger