Nak jumpa Encik SPM


Huft ~ aku mengeluh lagi . Kenapa ? Haha , sebab Encik SPM lahh . Nervous gila , first time nak jumpa dia kat sekolah hari Isnin neh . Mesti korang tertanya tanya , apa persiapan aku nak pergi jumpa Encik SPM tuh . Act , tak lah hebat mana persiapan aku . Simple jeh . Haha . Okay , antara persiapan aku buad latihan sebanyak mungkin . Soalan soalan yang vogue semua aku jawab . Tak pasti lahh betul atau salah , nanti rujuk cikgu . Hehe . Baca sikit tentang fakta fakta , sebab Encik SPM tuh berfalsafah orangnya . Kawan kawan aku batch 1994 semua nak jumpa dia . Nak dating sebulan . 

Kenapa aku still berbloging walaupun SPM sudah hampir ? Haha . Agak agak korang kenapa ? Hoihh , senang cerita , aku tension lahh 24 jam hadap soalan soalan tuh . Sesekali jenguk blog , join segmen dan join contest . Baru syiokk . Then sambung balik belajar . Itu cara aku , jangan ikut pulak . 

*sedih tuh . Haha

Nota keyboard : Haho , nervous weh ! 

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger