Kenapa kau ? Cari publisiti murahan ke ?

Hoo tajuk yang gempakkan ? Sila lemparkan bunga kekwa pada aku . Ngehngeh :p 
Sebenarnya aku sudah lama simpan perasaan tak tentu arah aku nie , bila tengok dekat Facebook (perempuan kebiasaannya) . Suka sangat taip caption untuk gambar macam nie :

"Buruk kan ? malu malu ><"
"Ala saya tak lawa macam awak lah"
"Buruk betul gambar aku nie kan ? Kalau suka like , tak suka sudah"
"Sorry , tak lawa"

But , even dia cakap macam tuh , dalam sehari lebih kurang 4 or 5 kali post gambar . Kalau dah tahu buruk tuh tak payah tunjuk ! Haihh geram geram ! Setiap gambar mesti tulis caption yang konon konon merendah diri , gadis melayu tercomel konon . 

Aku bukan marah tapi aku menyampah ! Haihh , kan senang kalau mereka mereka yang suka upload gambar 8324 kali sehari neh tulis "Comelkan saya , tolonglahh puji melambung lambung"
Senang aku kutuk depan depan . Grr ! 
 
Gadis ayu kata : Kalau anda bukan begitu , anda tidak perlu terasa . Anda bukan makhluk yang saya cari :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger