Kali terakhir ku lihat wajahmu


Hoihee kamu kamu semua , cehh boring kot memalam neh . Dekat dashboard berlambak orang cerita pasal 11.11.11



Sesungguhnya aku tidak faham dengan semua ini . Okay , pernah dengar atau terlihat tak tajuk kat atas tu ? Itu tajuk lagu yang dinyanyikan oleh Uji Rashid . Kenal tak ? Jap . .




Nie lah Uji Rashid tu . Cantik ? Well she's not my mother . My mother
triple cute . Huhu

Abaikan jeh ayat omputih diatas , sangat tunggang langgang . Aku just nak cerita yang aku minat kat dia neh sebenarnya . Kihkih . Dah lama dah minat , tapi baru tadi teringat nak update pasal dia .
Sebab musabab aku boleh teringat ?

Tadi lepas aku belajar Addmath , aku keluar pergi dapur cari biskut . Tang tung tang keceper kecepur panggg ! Bunyik aku memunggah barang sebab nak cari biskut
*padahal biskut dah habis sebab tuh tak jumpa :p

Sedang syiok memunggah menyepahkan barang dapur ibu aku , aku terdengar lagu Kali Terakhir ku Lihat Wajahmu by Uji Rashid . Hoohee , aku steret lari ke depan nak cari punca bunyi bunyian . Mana la tau kot kot ada orang buat kenduri kahwin keh , boleh tumpang mencekik . Rupa rupanya ! Ayah aku yang pasang speaker berdentum dentum lagu Uji Rashid . Dia baring atas sofa sambil tutup mata dengan lengan dan nyanyi dengan Uji Rashid . Jiwang sungguh Dato' Abd Halim tuh tau ! Haha .

Sedih tau dengar lagu tuh , cuba korang dengar . Kalau dapat feeling tuh , satu tempayan penuh air mata wa cakap lu ! Sedih ! Tersentuh betul lahh !

Moral of the story : Peka lahh dengan keadaan disekitar rumah , jangan berbloging tak hengat dunia reality .

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger