Cuba kaurang tengok blog aku


Hahahahaha ! Nak gelak banyak lagi boleh tak ? Weehee . Okay seronok gila tak hengat dunia . 
Alhamdulillah aku dah berjaya mempuaskan hati aku dengan edit blog ini dari malam tadi . Walaupun ada warna yang aku kurang gemar didalamnya , tapi it's okay . Tak kan aku nak benci warna tuh sampai bila bila kan :D
Dan semestinya Hijau tak kan lenyap dari blog aku . Sangat sayangkan Hijau ! 

Lagi aku seronok sebab icon shoutbox , image Assalamualaikum , header and gambar kat bawah post tuh aku create sendiri . Huh ! bangga yang amat lahh . *Takbur serta bongkak sungguh kau Ieqa

Hoyeah hoyeah ! Okayy , sedang bersiap siap untuk berambus ke Felda Keratong Pahang . Sambut aidiladha   kat sana dengan ayah , ibu , adik , nenek , atok , acu dan makcik . Seronok seronok ! Yang tak seronok , lagi beberapa hari nak SPM . Hoosh ! Haihh ~

Okay lahh kejap lagi nak BW kat sekitar dashboard . Seronoknya :D

P/S : Selamat Hari Raya Haji ! Byebye :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger