Contest The Most Creative Review by Ezzattie Ezzat



Aku dijemput oleh Miss Ezzat and aku kena cerita tentang blog dia . Okay , first ! Aku suka yang teramat sangat lah dekat header dia . Comel ! Serious , sebelum contest neh wujud memang aku dah tertarik dengan header dia . Kalau tak percaya tengok banner a.k.a header diatas . Comelkan ?

Selain daripada header yang comel tanpa batasan tuh , blog Miss Ezzat neh jugak ringan . Korang faham tak perkataan ringan aku tuh ? Ringan aku tuh bermaksud senang loading lahh , tak terhegeh hegeh . Tak banyak widget yang annoying tuh . And blog dia simple sangat tapi nice , omei omei gitu !

Blog Miss Ezzat neh jugak , dah melebihi 1000 followers ! Walaupun tak berpuluh ribu macam blogger terkenal Yuyu Zulaikha , Lyssa Faizureen or Ben Ashaari . Tapi bagi aku , tuh satu kejayaan jugak lahh . Sebab aku punya followers baru 100 lebih . So , kesimpulannya blog Miss Ezzat berjaya menarik minat bloggers lain kan ? Aku rasa betul lah tuh ! Hoho !

Okay , now aku nak cerita pasal blogshop dia pulak . Mula mula aku tengok blogshop dia tuh , teliti aku tengok dan aku cari ada tak isi isi yang boleh aku bebelkan tentang blogshop Miss Ezzat neh .
And ! Aku jumpa apa yang best kat blogshop dia . Background blogshop dia memang comel ! Geram aku tengok . Huahaha ! 


Inilah header blogshop Miss Ezzat . Bagi aku , blogshop neh bagus sebab menjual suplemen kesihatan . Macam macam ada , korang boleh tengok sendiri lah ye . Then , blogshop neh jugak ada jual baju . 
Setakat penelitian aku , blogshop neh banyak buat promosi untuk postage dan discount untuk barang barang yang dijual . Dah macam mall buat Mega Sale . Hehe , sekurang kurangnya blogshop neh ada daya tarikan . So aku rasa bagus lahh ! :D

Anyway , kucing kat entry tuh memey comey lah !


Okay siap dengan jayanya oleh Nurabiatul 'Atiqah bte Abd Halim . Huahaha !
Okay byebye ! Jumpa balik lepas SPM . Vroooom ~

Nota keyboard : Tak tahu nak tag sapa . kawan kawan semua nak SPM , eden soghang yo yang sibuk join contest . Kuikui :)

1 comment:

miss aty said...

singgah dari contest yang sama =D

http://missaty.blogspot.com/2011/11/contest-most-creative-review-by.html

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger