Aku Kagum | Diana Amir




Kenal Diana Amir ? Haruslah korang kenal . Kenapa aku kagum dengan dia ? Kau rasa kenapa ? Haha . Okay neh sebabnya . 

Perubahan yang sangat mendadak ! Tak ramai yang boleh buat macam neh . Aku pun , even bertudung kadang kadang aku pakai baju lengan pendek . Memang niat dihati nak sangat jadi lebih baik sebab nanti kesian kat ibu , ayah dan sesiapa je yang kenal aku . Nanti kena soal , ye dak ? 

Dan aku sangat sangat tersentuh bila dia cakap kat Melodi tadi yang memang ada yang bersangka buruk bila dia bertudung . Ada yang kata sebab nak kahwin lah dia berubah . Lebih kurang macam tuh lah penyataan yang aku faham . Kalau salah penyataan aku mintak maaf lahh banyak banyak . Tapi dia tetap jawab , dia ikhlas bertudung dan dia single .  Bersyukur sangat sangat sebab ramai artis yang transform jadi better dari dulu . 

Sekarang neh aku memang dah sayang and kagum sangat dah dengan Diana Amir , janganlah kamu hancurkan hati peminat kamu ini ye . Cehh ! :P Sayangg Diana Amir manyak manyak ! 


5 comments:

smilenajah93 said...

yea ! btul tu ! tahniah diana amir :)

Mia Meymi said...

comel kak diana bila dia bertudung..

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

@ Mia Meymi : comel kan ? kan ? Hee ^________^

@ Smilenajah93 : harap2 ramai lagi lah yang berubah mcm dia :)

^^eKaTiKaH^^ said...

yup, cantik dye pakai tudung...manis gitu :)

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

betul betul betul :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger