Air mata ini untuk Malaysia .



Alhamdulillah ! Malaysia berjaya . Ieqa memang tak boleh tahan tadi , terus menangis . Menjerit jerit padahal dalam rumah je bukan kat stadium . Tekak sakit -,-'
Apa pun tahniah buat Harimau Malaya . Korang dah buat yang terbaik , banyak peluang yang korang ada tapi mungkin bukan rezeki korang itu jaringkan gol . But dah menangkan , so eksaited je lah ! Hehe .
Tapi bila tengok Indonesia mula mula memang sakit hati , ngada ngada sangat ! Lagi lagi si Bonai tuh . Erh ! Tak boleh blah ayat encik pengulas sukan kita masa salah satu pemain kita dituduh mentergolekkan si Indonesia 
"mengulang ulang tayang seperti pemain kita membuat dosa besar !" *lebih kurang la
Haha ! I loike you ! 

Sambung esok . Mengantuk . Bai ~

2 comments:

atie zakaria said...

semangat tu sampai nangis2.. sis kat rumah awal2 tu dh kecewa dh indon gol.. larik masuk bilik.. masa penalti baru kuar blk.. hahaha..

pape pun tahniah malaysia.. ur the best..

♥ Ieqa Chilleos♥ said...

tuh la pasal . menangis tak hengat dunia lagi . haha :)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger