Syiok lahh !



Hehoy semua ! Sehad ? Sehad ? Okayy mari baca coretan aku hari neh . Malam semalam gaduh dengan gemok mucuk aku . Hohh sedih gilaa ! Dia jeh tak tahu betapa sedihnya aku . Huu ~ Tapi balik sekolah tadi dah baik baik . Hoahh , syiokk wohh ! Siap bagi aku lagu lagi , lagu Masih Terserlah Ayumu . Tersiput siput malu aku . Ngehh . thanks sangat lahh darling Muhamad Hanafi ! ILOVEYOU !

Murtabak Maggi !

Hohh , petang semalam aku belajar buad Murtabak Maggi dengan cik Shkiyn Zahed . Huu ~ sedapp dia buad . Tapi aku punya lagi sedap lahh . HAHA *perasan ! Time balik , aku bercadang nak masak kan Murtabak Maggi untuk family aku , berjaya ! Adik aku kata sedap ! Hoho ! Aku makan pun sedap , so tuh la bukti yang Murtabak tuh sedap kan :)

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger