Segmen : Jalinan ukhwah bersama cik Atiera


Assalamualaikum , hee join segmen lagi ><
Kalau nak join boleh lahh klik Banner Cik Atiera tuh and baca syarat syaratnya .

Baik baik tanpa membuang sekelumit pun masa yang berharga , aku nak kenalkan diri aku .

Nama aku Nurabiatul 'Atiqah 
Family aku panggil aku Ika . Kawan kawan panggil Aben . (suka tengok cerita BEN10 dulu dulu)
Umur baru 17 tahun . Menunggu detik detik SPM ><
Aku seorang blogger yang berasal dari Melaka ! Yeahh bangga !
Hobi aku berblogging , buad latihan akedemik yang bertimbun dan sangat sangat menggemari Komik anime . Rawrr ! Novel tak minat :D

Tag :

P/S : Huarghh jap lagi nak pergi tuisyen . malas malas =="

5 comments:

cik Atiera said...

hye!!!
thanx sbb sudi joined segment Aien!! :D

salam perkenalan! salam jalinan ukhwah! <3

YNA said...

salam kenal dear :)

♥ Chilleos Tercomel ♥ said...

salam perkenalan jugak :)

Telaga Putih said...

tgk sahabat jalinan ukhuwah! ^_^

holaulala said...

hai! salam ukhuwah..=)

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger