Sakit kepala

Assalammualaikum

Okayy semua , dengan bangganya aku nak umumkan aku sakit kepala . Rasa macam ada 3839145 ekor anak ayam sedang berjoget dondang sayang kat kepala neh . Dah dekat 3 hari aku sakit kepala dan hari neh lahh kemuncak yang paling extreme ! Dua hari yang lepas aku memang asyik kena air hujan . Yelahh balik lambat and naik moto dengan rakan aku yang comel lagi ayu . Konfem konfem lahh aku kuyupp ! Adoih , sadis ~

Mak aku cakap sebab hadap lappy neh , kawan aku pulak cakap sebab kena hujan . Belum tambah jiran aku yang suka meraban lagi . Entah apa pula yang diorang nak cakap kalau aku mengadu sakit kepala . =,=

Ada tak doktor or nurse or siapa siapa yang tahu kenapa jadi macam neh dan cara mengatasinya ? Rawrr sungguh sedih . 

P/S : Seronoknya menang dalam perlawanan bowling . :D

No comments:

 
This blog Officially belongs to Ieqa Halim|Do not copy|Do come again dear blogger